کارگاه برگزار شده در سال 1401

کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اینترنت و فضای مجازی  "فقط بگو نه "

این برنامه منطقه ایی در قالب لایو و در فضای اینستاگرام مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه برگزار گردید و در آن آقای بهرامی کارشناس و روانشناس دانشگاه به میزبانی آقای حسین حساوی کارشناس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه به بررسی اثرات وابستگی به اینترنت و استفاده از فضاهای مجازی و نیز راهکارهای مقابله ایی آن پرداختند.

 

کارگاه آموزشی منطقه ایی  «پیشگیری از سو مصرف مواد مخدر» ویژه اعضای کانون همیاران سلامت روان مراکز مشاوره‌ی دانشگاه‌های منطقه ده کشور

در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری کشور در خصوص اجرای کارگاه های پیشگیری از سوء مصرف مواد با دستور یونیسف، مرکز مشاوره وسبک زندگی دانشگاه شهید چمران اهواز اقدام به برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه دانشجویان همیار سلامت روان دانشگاه های منطقه ده نمود.در این کارگاه یک روز دکتر خدیوی و آقای خلفی به عنوان مدرس حضور داشتند و زیر نظر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مطالب خود را ایراد نمودند. دکتر میثم خدیوی درمانگر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه  که در این کارگاه به عنوان مدرس حضور داشتند در این کارگاه آموزشی به موضوع «مهارت‌های تنظیم هیجان» اشاره داشتند و با بیان اینکه هیجانات به صورت بهنجار، دارای ارزش سازگارانه‌ای برای افزایش اثربخشی ما در پیگیری اهداف است، گفت: در ۷۵ درصد از اختلالات روانی مشکل در تنظیم هیجان است. همچنین اسماعیل خلفی مشاور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این کارگاه آموزشی به تببین موضوع «شناسایی افراد در معرض خطر» پرداخت و گفت: دوران دانشجویی، دورانی جدید و همراه با تنش، محیط جدید و متفاوت از مدرسه، دوری از خانواده، هویت‌یابی، روابط با افراد متفاوت، فرهنگ‌های گوناگون، مدیریت روابط با جنس مخالف و... است.

 

کارگاه آموزشی تربیت مشاور رفتاری کاهش خطر مصرف مواد در دانشجویان ویژه‌ی کارشناسان و مشاوران دانشگاه‌های منطقه‌ی ۱۰ کشور

در ادامه اجرای کارگاه های آموزشی پیشگیری از سوئ مصرف مواد تحت پوشش کارگاه های یونیسف در ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه شهید چمران کارگاه آموزشی تربیت مربی کاهش خطر مصرف مواد ویژه کارشناسان و مشاوران دانشگاه های منطقه ده کشور برگزار شد که با حضور سرهنگ صفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان خوزستان و نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور همراه بود.

در این کارگاه آموزشی دکتر امیدیان عضو هئیت علمی دانکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز پیرامون موضوع «رفتارهای پرخطر در دانشجویان و مروری بر مشاوره رفتاری کاهش خطر»، دکتر محسن پویان روانپزشک مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه  درباره‌ی «مصاحبه‌ی انگیزشی»، دکتر خدیوی درمانگر مرکز مشاوره درباره‌ی «ایجاد ارتباط کاری با دانشجویان»، «تنظیم هیجان و تحمل پریشانی»، «تعیین سطح خطر و انتخاب مداخله مناسب» و «ارزیابی روانی اجتماعی» و دکتر باوی مدرس پیشگیری و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز درباره‌ی «ایجاد انگیزه برای تغییر»، «تصمیم‌گیری و هدف‌گذاری» و «طراحی برنامه تغییر و آموزش مهارت‌های روانی اجتماعی» به ایراد سخن پرداختند.

  

 

 

کارگاه های برگزار شده 1400

 سمپوزیوم سلامت روان 

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه شهید چمران اهواز در سالروز جهانی بهداشت روان در تاریخ 18 مهرماه 1400(10 اکتبر)  سمپوزیوم سلامت روان را با حضور اساتید ارجمندی چون دکتر صفاری سرپرست محترم دفتر مشاوره و سلامت، دکتر آقا یوسفی عضو محترم هئیت علمی دانشگاه پیام نور، دکتر اصلانی و دکتر ارشدی از اعضای محترم هئیت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار نمود. این سمپوزیوم سه ساعته در بستر اسکای روم و با پشتیبانی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم تحقیقات وفناوری برگزار گردید و با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و اساتید سراسر کشور روبرو گردید.

وبینار و کارگاه های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی

ا

      

       

این کارگاه ها در قالب تفاهم نامه همکاری بین وزارت کشور و وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار گردید و در بازه زمانی مشخص شده براساس ظرفیتهای موجود و طبق استانداردهای معرفی شده در سطح منطقه ده کشور برگزار گردید. در این کارگاه ها  که با حضور اساتید مطرح در زمینه های کاربردی و موضوعی برگزار گردید بیش از 400 نفر از دانشجویان و 200 نفر از مشاوران و اساتید دانشگاه های منطقه ده کشور ، حضور داشتند. شایان توجه است نتایج کارگاه ها براساس دستورالعمل ارسالی از دفتر مشاوره و سلامت به وزارت کشور ارسال گردید.

کارگاه های برگزار شده در سال 99

با توجه به شیوع بیماری کووید 19 تمامی فعالیتهای مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است و عمده فعالیتها بصورت مجازی و آنلاین صورت گرفته است. شایان توجه است دانشجویان و کارشناسان و مشاوران دانشگاه شهید چمران و سایر دانشگاه های منطقه ده کشور با استفاده از بسترسازی مناسب دبیرخانه مراکز مشاوره مناطق ده توانسته اند با نصب برنامه های مورد نیاز ارائه شده از سوی دانشگاه در این کارگاه ها شرکت نمایند.

در زیر عمده ترین این کارگاه ها و برنامه شرح داده شده است.

برگزاری کارگاه های آموزشی بصورت لایو اینستاگرام

این کارگاه ها با محوریت آموزشی در سطح دانشجویان منطقه ده صورت گرفته است و در قالب 5 برنامه لایو در 4 ماهه اول سال برگزار گردیده است. این برنامه ها به مدت یکساعت و با حضور درمانگران و متخصصان هر حوزه صورت گرفته است. که عنوان آن به شرح ذیل بوده است.

دانستنی های پیش از ازدواج با حضور آقای دکتر ذبیح الله عباسپور عضو محترم هئیت علمی دانشکده روانشناسی و مشاور مرکز مشاوره دانشجویی در تاریخ 17/3/99

با انگیزه باش و با انگیزه بمان با حضور سرکار خانم سحر کریمپور از درمانگران بالینی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه در تاریخ 25/3/99

خودتنظیمی و مدیریت زمان  با حضور آقای سعادت زاده از مشاوران تحصیلیی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه در تاریخ 31/3/99

اضطراب با  حضور آقای دکتر امیدیان عضو محترم هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه و درمانگر مرکز مشاوره در تاریخ 5/4/99

مسائل آموزشی در شرایط کرونایی معاون محترم آموزشی دانشگاه شهید چمران در تاریخ 14/4/99

 

کارگاه آموزشی افزایش نشاط اجتماعی دانشجویان ویژه مشاوران و درمانگران مرکز مشاوره دانشگاه های منطقه ده 

این کارگاه آموزشی آنلاین با حضور سرکار خانم دکتر ایران داوودی در تاریه 17 لغایت 19 شهریورماه 99 در سه جلسه و به مدت 24 ساعت با حضور درمانگران مراکز مشاوره منطقه ده صورت گرفت و استقبال خوبی در سطح منطقه از آن صورت گرفت. در پایان این کارگاه که بصورت ورکشاپ برگزار گردید به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه ارائه گردید.

کارگاه آموزشی مداخلات موثر در پیشگیری از خودکشی ویژه دانشجویان منطقه ده کشور

این کارگاه در تاریخ های 7 ، 10و 14 مهرماه با حضور خانم سحر کریمپور بعنوان مدرس بصورت آنلاین برگزار گردید. این کارگاه در سه جلسه 5 ساعته برگزار گردید که در هرجلسه دانشجویان ثبت نام شده از دانشگاه های منطقه ده در کارگاه حضور داشتند.
 
کارگاه آموزشی افزایش نشاط دانشجویی ویژه دانشجویان دانشگاه های منطقه ده کشور
با توجه به برگزاری کارگاه افزایش نشاط اجتماعی دانشجویان در شهریور ماه از بین شرکت کنندگان در کارگاه یاد شده آقای دکتر میثم خدیوی درمانگر بالینی مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز و خانم دکتر مرضیه مشعل پور درمانگر مرکز مشاوره دانشگاه پیام نور بعنوان مدرس مسئول برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین ویژه دانشجویان دانشگاه های منطقه ده گردیدند که ضمن برنامه ریزی صورت گرفته در تاریخ های 20 و 23 مهرماه و نیز 11 و 22 آبان ماه سالجاری بصورت مجازی و آنلاین برگزار خواهند شد. پیش بینی می شود با توجه به ثبت نام دانشجویان استقبال خوبی از این کارگاه ها صورت پذیرد.
 
کمپین منطقه ای افزایش سطح سلامت روانی اجتماعی
در این کمپین دانشجویان و کارکنان دانشگاه های منطقه ده کشور با ارائه آثار در موضوعات تاب آوری، خودمراقبتی،نشاط و امید ، انگیزه و... و در قالب کاریکاتور، پوستر ، کلیپ ، عکس ، پادکست و.. به رقابت می پردازند. مهلت ارسال آثار 24 مهرماه لغایت 12 آبان 99  می باشد.  شایان توجه است اطلاعات تکمیلی متعاقبا بارگذاری می گردد.
 

سلسله کارگاه های ازدواج

در سال 1399 با توجه به دستورالعمل ارسالی از دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و براساس تفاهم نامه های منعقده با وزارت کشور، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه شهید چمران اهواز بعنوان دبیرخانه مراکز مشاوره منطقه ده کشور اقدام به برگزاری سلسله کارگاه ها و وبینارهای منطقه ایی با محوریت ازدواج و در  موضوعات مختلف در زمینه ازدواج و مسائل مربوط به آن نمود که از سایر کارگاه های برگزار شده در این سال متمایز می گردید. این کارگاه ها با عناوین: دانستنیهای قبل از ازدواج، اهمیت ازدواج، جایگاه عشق در ازدواج، ابعاد شناخت در ازدواج،جایگاه خانواده اصلی در ازدواج و آسیب شناسی تصورات قبل از ازدواج، و توسط دو نفر از اعضای محترم هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز آقای دکتر رضا خجسته مهر و دکتر ذبیح الله عباسپور ، با استقبال مطلوبی از جامعه هدف روبرو گردید.

       

سلسله جلسات منطقه ایی در خصوص مهارتهای تحصیلی و آموزشی

این کارگاه ها با حضور جناب دکتر سعادت زاده از اعضای محترم غیر هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز ویژه دانشجویان منطقه ده کشور تدارک دیده شده بود و در قالب سه کارگاه با موضوع: مهارتهای خودتنظیمی ، مهارتهای مدیریت زمان و برنامه ریزی و کارگاه مهارت امتحان دادن در شهریور و دی ماه 1399 به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید.

کارگاه های برگزار شده در سال 98

همایش منطقه ای کانون های همیاران سلامت روان دانشگاه های منطقه ده کشور با عنوان همیاران سلامت روان - یاری گران زندگی

     

همایش منطقه ای کانون های همیاران سلامت روان با حضور دبیر محترم دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم و دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان و جمعی از مسئولان دانشگاه و در حضور دانشجویان همیار سلامت دانشگاه های منطقه ده کشور در تاریخ 5 و 6 آذر 98 در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید. در این همایش دو روزه دانشجویان همیار در سه کارگاه و سه نشست تخصصی با موضوعات پیشگیری از شکست عاطفی و خودکشی، پیشگیری از روابط پر خطر و تیم سازی و تسهیل گری در کانون های همیاران و.. شرکت کردند. در حاشیه این همایش نمایشگاه پوسترهای فعالیت کانون های همیاران در سال 97 و نیز غرفه های کانون های همیار دانشگاه ها برپا شد. در اختتامیه این همایش کانون های برتر در سال 97 برگزیده و به دانشگاه های برتر تندیس همایش و هدایای نقدی اهدا شد.

همایش منطقه ایی " مهمترین چالش ها و آسیب های هم خانگی در دانشجویان" ویژه دانشجویان همیار سلامت روان و مشاوران منطقه ده کشور

           

همایش منطقه ای مهمترین چالش ها و آسیب های هم خانگی در دانشجویان با حضور پرشور دانشجویان و در حضور نماینده محترم سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برگزار گردید این همایش در تاریخ 18/8/98 در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز و در حضور مسئولین دانشگاه و کارشناسان و مشاوران مراکز مشاوره دانشجویی و دانشجویان همیار سلامت روان دانشگاه های منطقه ده کشور و به میزبانی دبیرخانه مراکز مشاوره منطقه ده برگزار شد.در ادامه همایش پنل تخصصی با حضور آقای دکتر نواح عضو محترم هئیت علمی دانشکده اقتصاد ، آقای دکتر حسین زاده عضو محترم هیئت علمی دانشکده فقه و حقوق و حکمت اسلامی و آقای دکتر عباسپور عضو محترم هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی  دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار و پدیده هم خانگی از ابعاد مذهبی ، جامعه شناختی و روانشناختی مورد بررسی و تبیین قرار گرفت. همچنین در انتهای جلسه برنامه پرسش و پاسخ تدارک دیده شد که اساتید به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

کارگاه آموزشی منطقه ای " مقابله با بحران" ویژه مشاوران مراکز مشاوره دانشجویی و دانشجویان همیار سلامت روان دانشگاه‌های منطقه ده کشور

     

این کارگاه به مدت 4 ساعت در تاریخ 4/2/98 از ساعت 13 – 9 در سالن آمفی تاتر شهید شهریاری معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید . در این کارگاه که با محوریت مقابله با بحران سیل و بلایای طبیعی برگزار گردید، سرکار خانم دکتر ایران داودی عضو محترم هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مدرس حضور داشتند . این کارگاه با استقبال مطلوبی از سوی دانشگاه های منطقه ده کشور روبرو گردید و کارشناسان و همیاران سلامت روان دانشگاه های شهید چمران اهواز، صنعتی جندی شاپور دزفول، فنی و حرفه ایی پسران و دختران اهواز، خاتم الانبیاء بهبهان، علوم و فنون دریایی خرمشهر، جهاد دانشگاهی خوزستان، فرهنگیان اهواز، منابع طبیعی خوزستان، پیام نور اهواز و دانشگاه صنعت نفت حضور فعال داشتند.

کارگاه آموزشی منطقه ای تربیت مربی T.O.T" مشاوره پیش از ازدواج" ویژه مشاوران مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ده کشور

    

این کارگاه به مدت دو روز در تاریخ 28/3/98 و 29/3/98 از ساعت 30/8 – 30/17 در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید . در این کارگاه آقای دکتر ذبیح الله عباسپور عضو محترم هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مدرس حضور داشتند . این کارگاه با استقبال مطلوبی از سوی دانشگاه های منطقه ده کشور روبرو گردید و در آن مشاورانی از مراکز مشاوره دانشگاه های شهید چمران اهواز، صنعتی جندی شاپور دزفول، فنی و حرفه ایی پسران و دختران اهواز، خاتم الانبیاء بهبهان، علوم و فنون دریایی خرمشهر، جهاد دانشگاهی خوزستان، فرهنگیان اهواز، منابع طبیعی خوزستان، پیام نور اهواز و دانشگاه صنعت نفت حضور فعال داشتند.

دومین کارگاه آموزشی منطقه ای تربیت مربی T.O.T" مشاوره پیش از ازدواج" ویژه مشاوران مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ده کشور

این کارگاه به مدت دو روز در تاریخ 16/4/98 و 17/4/98 از ساعت 30/8 – 17 در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید . در این کارگاه آقای دکتر غلامرضا رجبی عضو محترم هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان مدرس حضور داشتند . این کارگاه با استقبال مطلوبی از سوی دانشگاه های منطقه ده کشور روبرو گردید و در آن مشاورانی از مراکز مشاوره دانشگاه های شهید چمران اهواز، صنعتی جندی شاپور دزفول، فنی و حرفه ایی پسران و دختران اهواز، خاتم الانبیاء بهبهان، علوم و فنون دریایی خرمشهر، جهاد دانشگاهی خوزستان، فرهنگیان اهواز، منابع طبیعی خوزستان، پیام نور اهواز و دانشگاه صنعت نفت حضور فعال داشتند. در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی شرکت در جلسه و مربی TOT داده شد.

 

کارگاه های برگزار شده در سال 97

کارگاه آموزشی "مدیریت بحران"

این کارگاه آموزشی ویژه سرپرستان خوابگاه ­های دانشجویی با حضور دانشگاه‌های منطقه ده کشور و از سوی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی سرپرستان خوابگاه­های دانشجویی کشاورزی و منابع طبیعی رامین، صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، جندی‌شاپور دزفول، علوم و فنون دریایی خرمشهر، صنعت نفت آبادان، صنعت نفت اهواز، صنعتی هویزه، فرهنگیان، فنی و حرفه­ای اهواز حضور داشتند.   
این کارگاه در دو نوبت ۴ ساعته در محل آمفی‌تئاتر شهید شهریاری معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید که بیش از ۱۵۰ نفر از سرپرستان خوابگاه­های دانشجویی دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی منطقه ده کشور در آن شرکت داشتند.

ازجمله عناوین مطرح‌شده در این کارگاه می‌توان به، راه‌های پیشگیری از بحران­های جمعی دانشجوی، شیوه مدیریت در بحران­های دانشجویی در زمان وقوع، مدیریت در بحران تجمع دانشجویی، اقدامات پیشگیرانه، علائم هشداردهنده و رفتارهای خود آسیب‌رسان و نیز مدیریت این نوع از بحران­ها، واقعیت­هایی درباره افراد دارای اختلال روان، اشتباهات رایج در مورد افراد در معرض خطر، انگیزه­های آسیب رساندن افرادی که از سلامت روان کافی برخوردار نمی‌باشند، مدیریت یک رفتار آسیب‌رسان جدی و ... اشاره کرد.

کارگاه آموزشی "شکستهای عاطفی دانشجویان" ویژه کارشناسان و درمانگران مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ده کشور.

  

در این کارگاه آموزشی بیش از ۱۸ نفر از کارشناسان و درمانگران مراکز مشاوره دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی رامین، صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، جندی‌شاپور دزفول، علوم و فنون دریایی خرمشهر، صنعت نفت ، صنعتی هویزه، فرهنگیان، فنی و حرفه­ای اهواز حضور داشتند.این کارگاه  در تاریخ ۲۹ فروردین و ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ در دو جلسه و در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید.

ازجمله عناوین مطرح‌شده در این کارگاه دو روزه می‌توان به، شناسایی جامعه هدف در مراکز مشاوره دانشجویی، شناخت و چگونگی شکستهای عاطفی دانشجویان ، شناسایی گام ها و مراحل شکست عاطفی و تشریح پروتکل درمان و مداخله در شکست های عاطفی دانشجویان اشاره کرد.

شایان توجه است مدرس این کارگاه جناب آقای دکتر امیدیان مشاور و درمانگر مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران و عضو هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بوده است .

 کارگاه آموزشی منطقه ای تربیت مربی TOT "کمک به تصمیم گیری درست در مرحله طلاق" ویژه مشاوران مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه‌های منطقه ده کشور،

  

این کارگاه به مدت ۲ روز در تاریخ های ۳/۴/۹۷ و ۶/۴/۹۷ از ساعت ۱۷ – ۹ در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار گردید . مدرس این دوره آقای دکتر عباسپور عضو محترم هیات علمی گروه مشاوره دانشگاه بودند.

دومین کارگاه منطقه ای تربیت مربی (TOT) "مدیریت بحران و کمک به تصمیم گیری درست در زوجین متقاضی طلاق"

این کارگاه ویژه  مشاوران و درمانگران مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های منطقه ده کشور و با همکاری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در تاریخ های ۷/۹/۹۷ و ۱۴/۹/۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۷ در محل دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزار گردید. در این کارگاه که مسئولین و درمانگران مراکز مشاوره دانشگاههای منطقه ده حضور داشتند موضوعات مختلفی در زمینه مدیریت بحران طلاق همچون : ضرورت دوره ، طلاق ، علل و روند طلاق ، پیامدهای طلاق ، اهداف مشاوره طلاق ، ساختار جلسات ارزیابی و... مورد بحث و آموزش قرار گرفت. مدرس کارگاه فوق آقای دکتر عباسپور عضو هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران بودند.
 

نشست تخصصی منطقه ای"مهمترین چالش های زندگی مشترک و مدیریت آن برای دانشجویان"

   

این نشست از سوی دبیرخانه مراکز مشاوره دانشگاه­های منطقه ده و با همکاری دانشگاه پیام نور اهواز در تاریخ ۲۸/۰۸/۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل دانشگاه پیام نور مرکز اهواز برگزار گردید.

در این نشست پر شور که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان روبرو شد، دکتر رجبی و دکتر عباسپور اعضا محترم هئیت علمی گروه مشاوره دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران و خانم دکتر محمودی عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور اهواز، بعنوان سخنران حضور داشتند و کارشناسان ، مشاوران و دانشجویانی از دانشگاه های منطقه ده کشور نیز در این نشست حاضر بودند.