مشاوره غیر حضوری

    صدای مشاور چمران اهواز

    به همت مرکز مشاوره دانشگاه شهید چمران اهواز خط مستقیم مشاوره تلفنی این دانشگاه راه اندازی شد. دانشجویان و کارکنان محترم می توانند همه روزه از ساعت 17 الی 22 با شماره گیری خط ذیل نسبت به دریافت مشاوره تلفنی اقدام نمایند.

    تماس با صدای مشاور دانشگاه شهید چمران اهواز

    09169006913

    خط ارتباطی مشاوره دانشگاه تهران

    مشاوره تلفنی یکی از شیوه های مداخلاتی جدید است که به سرعت درسرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی می یابد. در کشور ایران به دلیل وسعت جغرافیایی، افزایش جمعیت و وجود پاره ای اعتقادات سنتی و مذهبی، استفاده از مشاوره تلفنی بسیار شایع و متداول است.

    مرکز مشاوره تلفنی مرکزی است با مشاوران صاحب مدرک و با تجربه درکار مشاوره تلفنی که با برقراری ارتباط مشاوره ای به بررسی مشکلات، مسائل و بحران های شخصی (در یک نوبت یا مدت طولانی تر) می پردازد. مشاوره تلفنی به معنای ایجاد یک رابطه قرار دادی و مداوم تلفنی با رعایت اصول مشاوره ای بین یک مشاور متخصص و مجرب و یک تماس گیرنده است. هدف از مشاوره تلفنی برطرف نمودن نیازهای فوری تماس گیرندگان و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی و جسمی آنان است. بیشتر تماس گیرندگان احساس آشفتگی یا اندوه می کنند و درباره اینگونه احساسات دچار سردرگمی هستند. مشاوره فرایندی است که به تماس گیرنده کمک می کند تا مسائل خود را روشن کنند و قدرت کنترل مسائل آتی را به دست آورد.

    با توجه به تنوع تماس گیرندگان و گوناگونی مشکلات آنان گاه ضرورت می یابد که برای ارایه راهنمایی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و دیگر منابع حمایتی ارجاع داده شوند. بنابراین ارجاع تماس گیرندگان یکی از اقدامات خدماتی- تکمیلی مشاوران تلفنی محسوب می شود.

    دانشگاه شهید چمران اهواز امکانی را فراهم کرده است تا در جهت دسترسی آسان به خدمات مشاوره تلفنی ، دانشجویان بتوانند بصورت مستقیم با مرکز مشاوره تلفنی دانشگاه تهران ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره ای آنان استفاده نمایند.

    علاقمندان به استفاده از خدمات مشاوره بصورت غیر حضوری می توانند از ساعت 16 الی 22 با تماس با شماره تلفنهای ذیل نسبت به برقراری ارتباط با مشاوران اقدام نمایند.

          66113510 021            66113511 021             66113512 021              66113513 021             66962377 021