دکتر عسگر آتش افروز

دکتر عسگر آتش افروز دکتری روانشناسی تربیتی و عضو محترم هئیت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز

گزیده ای از مقالات ارائه شده در کنفرانس ها

  • - بررسی رابطه شیوه های فرزندپروری و هیجان خواهی به عنوان پیش بین های گرایش به خرابکاری دانش آموزان پسر دبیرستان های شهر آبادان
  • - اثربخشی بازی بر رشد شناختی کودکان با نگرش عصب شناختی
  • - اثربخشی بازی های فکری بر تقویت هوش فضایی کودکان
  • - بررسی پیامد استفاده ی بی رویه از فضای مجازی در خانوادهها
  • - مقایسه هراس اجتماعی، احساس تنهایی و رضایت از زندگی سالمندان سرای سالمندان و سالمندان ساکن در منزل
  • - رابطه فشار کاری و راهبردهای حل تعارض با رضایت زناشویی در بین دبیران زن متأهل
  • - تاثیر آموزش هوش موفق بر تفکر انتقادی و تحمل ابهام دانشجویان
  • - طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی بین ویژگیهای شخصیتی و پیشرفت تحصیلی با میانجی گری رویکردهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز
  • - مقایسه عملکرد خانواده و کیفیت رابطه والد- فرزندی در دانش آموزان با و بدون افت تحصیلی پایه دهم دوره دوم متوسطه شهر خرم آباد
  • - مقایسه میزان تنیدگی، سبک های مقابله ای و کیفیت زندگی مادران دارای کودکان پرخاشگر و مادران دارای کودک عادی شهر اهواز

گزیده ای از مقالات چاپ شده در مجلات

  • - اثر توانمندی منش بر اشتیاق و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان با میانجیگری استفاده از توانمندیهای منش
  • - تأثیر صدای سفید بر یادگیری واژههای جدید, حافظۀ فعال دیداری و توجه انتخابی در دانشآموزان مقطع ابتدایی
  • - مدل یابی رابطة ساختاری امنیت و شادکامی اجتماعی با نقش o واسطه ای سرمایه های روانشناختی: مورد مطالعه شهر اهواز
  • - رابطه علّی باورهای هوشی و برخی مؤلفه های خودتنظیمی با میانجی‌گری جهت‌گیری های هدف در دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم شهر اهواز
  • - بررسی رابطه ی علّی هیجان خواهی و اعتیاد به اینترنت با میانجی گری تعلّق به همسالان منحرف در دانش جویان
  • - بررسی رابطه هوش معنوی و جهتگیری مذهبی با شادکامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
  • - بررسی رابطه مدل کارکرد خانواده و استفاده مشکلزا از اینترنت با میانجیگری های خودکنترلی و هوش هیجانی
  • - رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان
  • - رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری راهبردهای مطالعه در دانشجویان
  • - مدلی برای تبیین رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت و بی‌صداقتی تحصیلی با میانجی‌گری باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خودتحصیلی در دانشجویان
  • - طراحی و آزمودن الگویی از برخی پیشآیندها و پیامدهای هدف‌گزینی در دانش‌آموزان پسر دبیرستان‌های شهر اهواز
  • - مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی